lördag 28 februari 2009

saga

hejsan nu har ja hämnas klart med linnea:P elr de beror ju på vad hon gör efter de här men:D skitsamma
jag har varit med saga hela dagen idag de har varit as kul som vanligt:D hhaha vi gjorde en super bra film, hosthost:D haha de va jag som kom på den och sen så va de jag som sabba den:P kanske lägger ut den sen... är ganska less på sitta vid datorn nu har typ suttit halva dan:P jag och saga va ute och gjorde en annan film med men den va jätte dålig den va helt knäpp:P kanske lägger ut den med:P
haha sen så gick jag och saga runt och skrämde upp varann så jag va typ livrädd!:P
och sen så skulle jag gå på toa och jag vågade inte ens göra de själv så tillsist så gick jag inte på toa:P och sen så tränade jag att slå ner saga ifall de skulle komma nå läskiga människor....
och de gick ganska bra:P och sen så gömde vi oss för bilar, moget va?:D
och sen såg vi wild kids hahaha:P men de är as bra speciellt för saga eftersom hon tycker den där söta ät söt och sen typ den där andra och hahaha:P
men nu ska jag typ gå och sova, lite tidigt kanske.
ne faktist inte klockan e ju halv 12 snart, nej mamam då kommer spökena!!
de är väl bäst att jag ser på nån film då, och inte nån hemsk för då kommer jag pissa på mig, asså de känns som att de sitter nån hemsk männska bakom mig:P men som tur är så gör de inte de.
i morgon ska jag va med nån men jag vet inte vem:P typ alma elr bajs nea:)

pusshej<3

1 kommentar:

  1. Du har alltid så fina designer:):)
    Kram/ bellaa

    www.bellaros.blogg.se

    SvaraRadera