torsdag 12 februari 2009

hejhoj

hejhejhejhej!
hahaha ville ba härma saga:)
haha vet ni jag har kommi på en sak:)
norrländska är fan coolt:D
jag älskar arvidsjaurares dialekt!!
kanske redan har sagt det menmen:P
jag är inte rädd för tandläkaren längre!!:D hahaha inte nu i alla fall:P
asså datorn håller på dampa sönder så jag kan typ aldrig skriva.
jag har tappat min armbåge:( den låssna i dörren:D
idag hare varit bajs frilufsdag:P skiiddooor:(. hur kul som helst (hosthost)
vi skulle åka 2 varv men alla tjejer åkte ba ett för vi fassna under ett träd;) och sen så körde vi ju så himla seriöst! haha. vi van stafetten tredje året i rad;D är vi inte bäst:)

hahaha det är super kul att jävlas med alma oj jag menade fru stålnacke!;D

det är typ hur mkt snö som hellst ute!!:P
men det ska försvinna för jag vill ha sommar!!!

hejdåå<33

3 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Ja gillar int norrländska he e int nå fint tyck ju já! :P
    Jasså du har ingen armbåge nu då, uschdå, då kan du ju inte krama Gustav! XD

    Jag är en stolt fotograf!!! XD

    SvaraRadera
  2. hahahaha som att jag skulle kunna krama Gustav även om jag inte hade tappat armbågen!

    SvaraRadera
  3. nu pratar typ alla om attt dom vil ha sommar!:)

    SvaraRadera