fredag 13 februari 2009

hejsihejs

Har nyss ätit kladdkakesmet, huvva håller på typ spy.
idag har vi haft pyssel dag typ tråkigt... gjorde nå himla alla hjärtans dag grejer, det är ju typ i morgon, elr..? Aj jag fick nyss en sticka i foten:P ganska duktigt elr hur;D
det är så himla dåligt att det aldrig är one tree hill nu!!! elr bara på söndagar men då missar man det ju typ bara. I morgon så händer typ inget speciellt elr crille,helena, tvillingarna och Emilia kanske ska komma hit och äta midda, då börjar man tänka helt mkt på sommarn för vi är stuggrannar och vi träffas typ ba i stugan och jaa, asså det kanske inte är så intressant menmen:P
igår kolla jag på massa bilder från när jag va liten typ när jag stog och höll nån som jag inte ens känner i handen och sen fråga jag pappa vem det va och då sa han att det va nån robin som jag inte ens vet vem det är:P och sen så hitta jag en bild på mig och felix elr filip elr vad han nu heter och på massa andra:P

nu har ba lust att lägga in lite bilder på massa grejer typ när jag va liten och såå, man jag har tagit kort på bilder så dom är int alls bra...












































3 kommentarer:

  1. gud va gullig du va!!(och är:)), bonny var ju jätte liten där!

    SvaraRadera
  2. hahaha såklart att jag är söt!(hosthoost)

    SvaraRadera