lördag 28 februari 2009

saga tycker att jag ska skriva tjabadabadobobobobobobobobobo

nu är jag hos saga jag ska äta här, nu sitter jag och kollar på sagas mobil om jag hitar nåt bra att hämnas med men nu ska jag ge igen riktgt mkt för hon ska bajsa på apa och de får hon inte! vi har typ värsta kriget:P
nu blöder saga näsblod igen!!
hon håller på och packar och jag hheheheeh jaa:P
hon har packat trosor sockar tandborste och tofsar och hårspännen,intressant va;D
hejdå de kommer en riktigt stor hämnd sen!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

4 kommentarer:

  1. Du bara så du vet så kommer jag HÄMNAS JÄTTEMKT! JAG KOMMER SÄTTA UPP EN MASSA AFFISHER PÅ DIG I STAN, OCH JAG KOMMER HA EN VISNINGSBILD PÅ DIG PÅ APBERGET!!!

    SvaraRadera
  2. du de kommer du nte!! jag kommer visa upp nagelfil för hela verige elr den där som saga inte lät mg se..../milloa

    SvaraRadera
  3. Vilken då?? Och du får inte sätta ut nagelfil!!!!!!

    SvaraRadera