tisdag 24 februari 2009

typ tisdag va?

hahaha håller inte ens reda på dagarna, inte bra:P
men jag vet i alla fall att om en vecka är jag och saga i Uppsala:D super läskigt!!:D
vad ska man ha med sig?
haha idag har ju jag saga och linnea haft as kul på bilden liksom, dom tog typ tusen bilder på allt vi gjorde men jag fick bara en:( för att det där hömhöm gunnel är så dum och tog min mobil:(
och sen så va ja typ as förbannad på linus och gustav och alle för dom snömula mej hur mkt som helst och sen bläblä!! OCH DEN DÄR LILLA HÖMHÖM KALEB ÄR TYP OCKSÅ VÄLDIGT BLÄBLÄIG!! haha ni vet killar nu för tiden liksom!
sen efterskolan så va jag med idis vi baka och sen så tappade ida ett egg när vi skulle baka:P hon är ju som hon är eftersom hon inte blev som hon skulle:P
sen så såg vi nån film kom int ihåg va den hette men jag satt typ å va as rädd och ida ba och nu kommer hon hänga död där och sen kommer hon hitta hon och sen så kommer hon döda han för att han döda och och sen så, haha visst fatta man mkt hon höll på så och sen så satt hon typ å spela mario:P och sen så for vi på ug och då gick hon runt och tig massa ego bilder på sig själv typ hela tiden och ba passar jag i luggen så här elr ska jag ha den så här, elr ja kanske ska ha den så här, haha:P
och sen så va om as dumma och tog kort på mig hela tin och jag fick typ hyper!!:P
och sen så höll typ alla fast mej och till sist så fick dom en då man såg mej på:P
ni förstår jag hatar sånt!:P
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar