torsdag 19 februari 2009

tråkigt

ÄR DU JUST NU:
( ) Jätteglad
(x) Kär
(x) Glad
(x) Trött
( ) Vild
(X) Lugn
( ) Nervös
(X) Uttråkad
( ) Irriterad
( ) Ledsen
( ) Besviken
( ) Arg
(X) Sjuk
( ) Stressad
( ) Förvirrad
( ) Sårad
( ) Olyckligt kär

Någon som förstår dig: - venne
Någon som du saknar: massa
Någon som du hatar: - ....
Vem kramade dig senast? - Jonas
Vem pussade dig senast? - Jonas
Vem ringde dig senast? - Nån läskig:P
Vem var hemma hos dig senast? - Saga och nea
Vem var du hemma hos senast? - Saga

Har du några kärleksproblem? - ne?
Har du ätit något idag? - nästan
Har du pratat med någon idag? - japp
Har du gråtit idag? - nepp
Har du skrattat idag? - aa

JAG:
Är singel? - ao
Saknar någon just nu? - såklart
Är rädd för att bli övergiven? - jo
Svär ofta? - För ofta:P
Sjunger i duschen? - nejp
Är en morgonperson? - nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - kanske
Skrattar åt dina egna skämt? beror på:P
Vill ha barn? - sen

Har du:
Linser/glasögon?- nej
Piercingar? - näj
Syskon? - jaa
Pojk/flickvän? - nej
Jobb? - nä
För många vänner? - nej
Rymt hemifrån? - haha joo
Färgat håret? - jo
Bra självförtroende? - nej!
Sagt "jag älskar dig" till någon? - jap
Varit kär? - japp
Dumpat någon? - aa
Somnat i skolan? - nästan
Brutit ett ben? - ne
Tappat bort mig i min hemstad? - nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Varit otrogen i ett förhållande? - nee
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - typ
Smugit ut utan lov? - haha typ:P
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? - aa
En hemlighet som ingen annan vet? - jodu
Somnat gråtande? - jaaa

HAR DU...
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? -nej
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - tror kanske de
Ätit musslor? - nä
Varit på en festival? - ja
Stått på scen? - nej
Däckat? - nej
Blivit kallad player? - nej
Bantat? - nej
Färgat ditt hår svart? ne
Färgat ditt hår blont? - nej
Photoshop? - ne

VAD...
Längtar du till mest just nu? - sommarn och lov
Ska du göra i helgen? - vet inte
Har du för kläder på dig? - mjukisar tröja
Gjorde du igår? - spydde
Ska du göra i sommar? - vet inte riktigt, stugan
Åt du senast? - äpple
Har du för mobil? - dålig
Köpte du senast? - godis:P
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? - vet ja
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - skrika:P

VEM/VILKA...
Kramade du senast? - Jonas
Slog du senast? - matte antar jag
Fick du sms från senast? - Lovisa
Pratade du med i telefonen senast? - Pappa
Saknar du mest just nu? - vet inte
Tycker du om? - många
Älskar du? - Alla
Skulle du kunna göra allt för? vet int
Kan du lita på mest? - Några
Vet mest om dig? - jag
Sov du tillsammans med senast? själv

ALLMÄNT
Har du pussat en groda? - nej
Kan du hjula? - ja
Biter du på naglarna? - ibland:P
Är du EMO? - nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - fara utomlands:D
Vågar du flyga fallskärm? - nej
Har du sjungit inför publik? - nej
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? - nej!
Är du hungrig? - lite kanske
Är du blyg? - ja tror de
Din första kärlek? - felix;P elr robin;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar