söndag 8 februari 2009

hej

igår så hade vi match det vart 2-2 jag och linnea gjorde målen, jag vet inte hur jag gjorde mål den typ studsade på min klubba och sen in i mål:P det va nån jävel som knäade mig så halva mitt ben var förlamat, :P sen så sov jag hos ida vi skulle se på värsta skräckisen men den va inte så hemsk för vi somnade typ elr i alla fall ida, den va ba helt overklig. sen så idag har jag varit och kollat på handboll, det är verkligen hur tråkigt som hellst!! sen va jag med alma och kaleb asså jag blir så jävla förbannad dom passar så himla bra ihop jag vill också va tsm med nån, dom är bara hur gulliga som hellst tsm!! haha jag låtsades att kaleb va en annan och sen så....:)
sen skulle vi gå hem och då följde alma med hem till mig och sen så gick vi med kaleb också och vi tog värsta omvägen men dom sa att det va en genväg men man fick hur blöt som hellst!! och sen så skrämmde typ kaleb ihjäl mig tusen gånger! jag blir bara hur sur som hellst för dom gå ju runt och håller varann i handen och sen så går jag där breve dom, helt udda:(
i morgon är det tråkskola:(
nu ska jag eta pusshej<3



ska bara jävlas lite med alma hon har lagt in massa snygga bilder på mig!
















hoppas du blir glad:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar