tisdag 17 februari 2009

hejsan

jag har nyss kommit hem från bion, filmen va as bra, haha jag och linnea börja gråta super mkt:] och det gick liksom inte att sluta, och sen satt saga där ba hur kan ni gråta egentligen, det va inge snällt. alla som såg på den grät typ:P
när vi skulle hem så kom peter och hämta oss, de va snällt de:) saga kan typ alla idrottsmänniskor! hon ba ja och carl sundqvist spelar fotboll i kina och massa sånt:P Jag kan typ inget sånt, haha de är bäst att jag lär mig nått!
hahahahahah nu ser jag på hockey för en gångs skull:P
det händer typ ingenting dom ba åker runt och skjuter:P
i morgon är det skola:(
BJÖRKLÖVEN GJORDE NYSS MÅL!!:D
haha
men nu måste jag göra matteläxan:(
hejdå<3

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, började andra också gråta?? :O oj då:P Ja, hon kan ju typ alla spportgrejer.. :P Vi ba eehh, och vem är det????XD

    SvaraRadera