måndag 9 februari 2009

tjo

Asså kommentera min blogg nån!!
idag har vi haft cp slöjd, fast idag var det inte så cpigt, jag jobbade faktiskt ganska bra tycker jag. men jag hatar verkligen sy slöjd!! jag håller på med pyamasbyxor dom kommer inte bli bra eftersom det är jag som gör dom. haha när jag kom hem så va baloo och bonny ute dom kom typ och överföll mig, haha och baloo tog som vanligt mina vantar, han tycker verkligen om vantar:P
snart är det ju träning :D asså innebandy är bäst! och vårat lag äger allt!
men nu ska jag äta nånting, hejdå<3

6 kommentarer:

  1. jag har faktiskt börjat kommentera din blogg ofta! baloo tog min vante morse oxå, hahah

    SvaraRadera
  2. nu kommenterar jag! :P

    SvaraRadera
  3. hahaha ni är roliga ni:D men linnea hjälp mig med mitt förhållande!!!:S

    SvaraRadera
  4. hhahahahahhahah ni är roliga ni!

    SvaraRadera
  5. Fick träffa Baloo igår när jag var med alma och Kicki var ute!
    Han var jätte gullig:)
    Jag tror dina pyamas byxor blir bra iaf:P

    SvaraRadera
  6. guliigt:) /andre allee .......

    SvaraRadera