söndag 22 februari 2009

tjosan

idag har vi ju haft kalas för mamma, de va typ drygt...
ee jag vet inte vad jag ska skriva mer... juste jag har varit med alma kaleb och nilla vi såg på vallander och kaleb satt och skrämde mig alma och nilla och vi typ skrek ihjäl oss:P och sen så låg alma och kaleb och ``hångla´´:P jag och nilla försökte ta kort men de blev inga bra för kaleb vart ba så arg och sparkades:(:P
haha och sen så tog jag en och då såg kaleb helt drogad ut så han vart jätte sur och raderade den:( haha:P nu är mormor och morfar här dom har ätit här. juste idag har pappa opererat sig.
i morgon är de skola:( :(
de va typ fem dagar sens jag va där
sen så äre ju träning:D

hejdå

4 kommentarer:

  1. Haha, nä vad gulligt!! Varför har din pappa opererat sig?

    SvaraRadera
  2. för att han hade nå brock, men nu dampar alma så nu måste jag ta bort dom;(

    SvaraRadera
  3. Hahha..jag gjorde samma;P
    Men asså man borde fakriskt få ta lite kort om man vill;D Hahha..:)

    KKRRAAMM:)

    //BELLAA

    SvaraRadera
  4. jaa och sen så hade jag tagit några och sen så la jag in dom och så fick alma damp och skulle polisanmäla:( så jag fick lov att ta bort dom

    SvaraRadera