måndag 23 februari 2009

måndag

hejsan hoppsan:)
kom typ hem från skolan för ett tag sen, typ tråk, vi hade slöjd:( fast den här gången va de faktiskt inte så farligt! sen åkte vi skidor me och de va också tråk och Kaleb är den värsta som finns i hela världen! han tror att jag är kär i han men de är jag verkligen inte!!!!! så jag fick stå där och skriva jag är inte kär i dig, och hela världen hörde de! fyy!
aja jag vet inte vad jag mer ska skriva..
jag skulle kanske va med Ida ikv men de kan ja int:(
men vi har i alla fall träning och sen äre väl bäst att man börjar på matte läxan så att man inte glömmer den.. i morgon är de väl bara tråkskola då och sen så kanske det finns nån snäll människa som kan va med mig:]
men nu ska jag äta lite grann så man orkar spela:P
hahaha jag känner mig lite cp:P
aja hejdå<3

13 kommentarer:

  1. men vet inte han att du är kär i gustav då?

    /idaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  2. men joo men haha jag är typ inte de längre + att du behöver ju inte prata om sånt här!!:P

    SvaraRadera
  3. ne förlåt men jag måste få veta:P vem är du kär i nu då och varför är du inte kär i gustav?

    /ids

    SvaraRadera
  4. haha fan va snabbt du svara:P men jag är typ inte kär i nån och Gustav är bara jag vet inte

    SvaraRadera
  5. haha ja du med:P men jag sitter och kollar hela tiden! haha:P men du måste ju va kär i gustav!!!
    /Ida

    SvaraRadera
  6. ja men jag! ni passar ju hur bra som hellst ihop ju!!!!
    /ida

    SvaraRadera
  7. de gör vi inte, de är ingen som tycker de! men kan vi inte prata om det här nån annan stans?:P

    SvaraRadera
  8. haha jo jag tycker då i alla fall de!!
    okejokej, men svara på mina sms då!:P

    SvaraRadera
  9. Ja, ni passar jättebra ihop!! :D

    SvaraRadera
  10. joooo/André lite sen att kommentera karnse:P

    SvaraRadera