lördag 21 februari 2009

.

Ååh kan nån rädda mig?!
Emilia ska komma till oss ikv elr hela deras familj och hon är den drygaste i hela världen!!!!!!!!!!!!! men hennes syrror är as gulli dom är typ lika gammla som jonas men dom är mkt sötare än han!:P dom springer i alla fall inte runt och skriker jävla cp jävel som en viss annan person gör:P
och det är då inte jag som har lärt han att göra de! (hosthost:P)
jag kanske ska va med saga men om hennes typ morbror elr vem de nu va skulle komma så går det inte så vi håller tummarna att han inte kommer!:P förlåt saga!:P
hahha jag och saga bråkar typ om vem som har skrivit flest inlägg under hela februari och jag hade skrivit mest men sen så sa saga att hon hade varit i hemavan ju och då hade hon inte kunnat skriva och då, okej jag orkar inte förklara:P


föresten kommentera:]!!!!!

nu måste jag duscha:(






hejdå<3

3 kommentarer:

  1. jag kan!! för att det var en som ringde och bjöd bort mamma och pappa innan mamma hade ringt så då kommer ju inte dom till oss

    SvaraRadera
  2. eeeeeeehhhhhhhhhhhhhh fin kommentar jag gjort/ANDRÉ

    SvaraRadera