måndag 23 februari 2009

ggjahäöjfie

haha hejhej asså jag visste inte vad jag skulle skriva så de blev de gamla vanliga ggjahäöjfie, hahaha känner mig som saga, all hennes knäpphet liksom smittar av sig!!:P haha
ida på träningen så va saga verkligen jätte duktig!!:P hahhaha vi gjorde värsta grejen då både rebecka och johanna stog i samma mål och sen så skulle de va två köer och sen så skulle man springa samtidigt och försöka göra mål, och då vart de typ så att vi sög:P haha men de tog as lång tid för oss de andra laget va redan klart då typ våran 3 person försökte:P och sen när de vart sagas tur så tog de typ 5 min innan de vart mål, elr de vart inte mål:P för träningen vart slut, hahahahahah asså vem är det som är bäst på att förklara egentligen? jo jag såklart!!:P hahaha
det vart väldigt mkt haha märker jag hahahahah:P
nu måste jag duscha innan jag hahahaar ihjäl:P hahahah
och sen blire väl att sova somna typ inte förrän halv ett igår och de är ganska sent faktist:P hahahahah:P
ojoj hejdå
hahahahhaha jag borde ha sktrivit haha i stället för de gamla vanliga ggjahäöjfie, hhahahahhaah

2 kommentarer:

  1. hahaha!! Men Vickan var ju segare än Saga, när alla i vårat lag var klara, och vickan var klar så var det typ 5 kvar i erant lag, och det tog as lång tid för henne... :P

    SvaraRadera
  2. haha ja men saga och vickan dom är ju som lite lika:P hahahaha ne jag skoja

    SvaraRadera