lördag 28 februari 2009

Lördag

hejhej, idag ska jag va med saga vi ska tydligen hoppa från taket?:P hon vill tydligen de hon tycker väl att hon är så duktig som vågar gå upp för stegen själv?:P hahah jag är ganska taskig mot hon:P:( asså hjälp snart ska vi till uppsala!!:D och sen så tvingar tydligen saga mig att äta hos hon men jag känner mig så dum för jag bor typ hos hon och äter hos hon hela tiden. asså gud vad läskigt att fara till uppsala :]
och de är ju helt snällt av linn och lovisa att jag får bo hos dom och jaa deras familj är ju hur snäll som hellst!:] i morgon ska jag nog va med alma? vet typ inte:P
och sen på månda ska vi till uppsalaaaa!!!
de vart väldigt mkt om uppsala:P

jag fryser om mina tår:P
ååh jag vill åka skoter nån gång men de går typ inte nu för pappa har ju opererat sig så jag tror int han kan åka skoter då men jag kanske kan köra lite själv...
nu spyr inte matte längre och han verkar va ganska frisk för han bråkar med mig:P
den där filmen vi hyrde igår den va bra:)
och sen så såg ja nått annat på 5an typ nån gång jag har sett den filmen flera gånger men jag kommer inte ihåg va den heter men den är i alla fall lite sorglig:P den handlar typ om en mamma som ska resa bort och sen så är barnvakten en typ elitsoldat och sen kommer de några typ tjuvar som är deras grannar och vill ha typ värsta grejen som pappan hade uppfunnit men han hade dött så då skulle den där barnvakten hitta de och sen så bajs bajs, haha:P juste den hette The Pacifier och den där filmen vi hyrde hette typ what hapenes in vegas elr nåt, oj nu ska saga få beröm hon har skrivit på sin blogg bravooo sagaa!!:D

hejdå

3 kommentarer:

  1. den filmen har jag sett:]!

    SvaraRadera
  2. what hapenes in vegas är min favorit film!:D:D
    Tack för du komenterade min blogg!:)
    Du kanske kan vara med mej nån gång och se min lille-bror:):)½½

    KRAAM// Bellaaa

    SvaraRadera