torsdag 19 februari 2009

Magsjuka är det värsta som finns!

nu har jag kommit fram till att det finns nått värre än tandläkaren!:P
det är så klart magsjuka:( fast jag har inte mått så illa idag, men när jag åt sån här äcklig blåbärssoppa så kunde jag bara inte hålla mig så då var det bara att gå och spy:P det smakar fan penselin och det är hur äckligt som helst! men som tur är så har jag bara spytt tre gånger. igår kväll typ vi nio så sa jag till mamma ba jag kommer inte spy nå mer, och sen så satte jag mig upp i sängen och typ en minut senare så spydde jag:P aja nu ska vi prata om nått fräschare. eee jag kommer typ inte på nått:P haha jo jag har redan sett fyra filmer:P Eva och Adam, vi på saltkråkan, och så kom polly och freaky friday:P och jag är ganska duktig för jag har ätit en hel halv apelsin och ett halvt äpple, det är riktigt bra de!!!:P
Nu ska jag gå ner och se nån mer film, kanske madicken ;P

hejdå hare bra<33

1 kommentar: