måndag 16 februari 2009

studiedag i morgon!:D

Hejhej, i söndags va jag typ ute och åkte skoter i 3 timmar elr vi va i alla fall ute i 4 timmar, vi för på nå skotergrejs och vi hade fan fulast skoter jag skäms as mkt över den men det är då bättre än att inte ha nån:) men lederna suger så det går inte att köra nå fort och sen om man har världens sämsta skoter så går det ju inte så mkt bättre!:P man fick typ sitta och spänna sig hur mkt som helst så att man inte skulle flyga av!!:P men det va härligt i alla fall, längtar tills vi kan fara till stugan för då kan man ju köra på isen i alla fall och då går det ju lite bättre:)
idag har vi haft ap slöjd hur tråkigt som helst! och sen så blir det ju inte bättre av att nicholas och andre pratar massa snusk!:P hahahaha
innan slöjden så gömde jag och saga o linnea oss i gruppis och sen vart vi fast där:P skillat va;P men som tur va så kom andre och rädda oss!:P
sen så har det varit träning:) det gick ju dåligt som vanligt, men det gick extra dåligt idag:P haha och sen så ramlade ju duktiga saga typ tio gånger!:P sen när vi gick hem så skulle jag göra en kullerbytta in på gården och sen så filmade ju saga det det såg riktigt bra ut nät jag skulle göra det speciellt när jag skulle göra hål för huvet!:P
I MORGON ÄR DET STUDIEDAG!!!!!:D
då ska jag va med saga och linnea och sen så ska vi fara och se på bio nån film som heter i taket lyser stjärnorna saga har läst boken och hon tyckte att den va bra så man får ju hoppas att den är det:) och innan det så ska vi äta på stan, super kul kommer det bli:)

asså den är jätte dålig man ser typ ingenting men lite små rolig är den i alla fall!:P

4 kommentarer:

  1. asså jag hatar verkligen mitt skratt!!!

    SvaraRadera
  2. hahaha inte jag ditt är ju så himla härligt!!

    SvaraRadera
  3. MEN MITT DÅ,,, DET ÄR SÅÅÅ HIMLA FULT!!! Jag skrattar typ som en MÅS!!!!

    SvaraRadera