onsdag 4 februari 2009

sjuk

hejsan
jag glömde skriva i förra inlägge att vi har gjort en film på skolan igår den va typ bäst, antagligen för att jag filmade:D
igår kväll grät jag så mkt så jag typ inte kunde andas genom näsan i morse, det känns helt tomt eftersom jag är hemma och det typ bara är två hundar och en katt hemma och lite mer:P men jag har inte tänkt så mkt på han nu jag har ju baloo:) han är ju bara super söt, jag tog upp han hit för jag ville inte lämmna den stackaren där nere, och nu ligger han och sover på mattan :)
han är ju bara gulligast:) en sak har jag lovat pappa;P att aldrig mer skaffa en kanin :(
mina gratis sms är slut!!:( :( :(
får ringa pappa och säga att han ska köpa ett refillkort:D
så då var det gjort:) hahaha:P asså jag har så tråkigt så jag skulle kunna dö!!
hoppas jag är frisk i morgon men jag hoppas att jag är sjuk på fredag!!:P
om man har tur så kanske gunnel glömmer bort att vi ska ha prov och sen slipper vi det!:P
















söt vaa:)<3

1 kommentar: