fredag 27 februari 2009

fredag

hej, mattias har typ magsjuka fy de stinker i hela huset! han spydde i trappan och nu vågar inte jag gå ner fy fan. och tänk om jag får magsjuka när vi ska till uppsala:( och i morgon kväll skulle saga äta här men nu går ju inte de för mattias går ba runt och spyr hela tin och jag antar att saga inte vill ha magsjuka:P och nu håller jonas på att jävlas med mig och typ låssas spyr:P sen så när han matte spydde så gömde sig jag och jonas och då sa han ba: jag älskar dig du räddade mitt liv, hahahah så söt han är ibland asså!:P nu sitter jag och håller för näsan:P men nu ska vi prata om nå trevligare:P vi åkte skidor idag med, men de va inte lika kul för där vi brukar åka va nå andra idioter:P så vi fick åka på ett annat ställe men de va inte lika kul:P sen efter skolan så va de typ ba tråk, OCH NU ÄRE LOV!!!!!:D och snart ska jag till uppsala men saga!!!:D gud vad kul!:D
hahaha de är jätte kul att jävlas med linnea:P hon står och dansar i klassrummet och sen så filmar jag de och då blir hon jätte sur:D
men visst e hon duktig;D










hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar