söndag 1 mars 2009

söndag

idag har jag varit med alma hela dagen, först va vi hos mig och då skulle vi fixa en header till almas blogg men datorn lagga så vi sket i de, sen så åt vi och efter de så såg vi på the grudge:S den va as läskig jag och alma skrek hur mkt som helst!! men alma våga bara se i typ 45 min för hon tyckte de så läskigt, hon pissa typ på sig men de gjorde faktiskt nästan jag med:P ska typ se resten ikv, själv, helt ensam, utan nån annan...:S hahaha:P de kommer jag inte våga jag antar att jag kommer få värsta mardrömmarna!! typ första gången på två år:P kan väl tvinga mattias att se de med mig:P
sen for vi hem till alma och när vi kom till hon så fika vi först eftersom stefan fyller år idag, sen såg vi på scary movie 4 men den va ju fan lika dan som the grudge fast mkt mindre hemskare! de va exakt samma saker som hände men när den där jätte läskiga saken kom när hon kolla upp asså i the grudge då va de ju värsta läskiga grejen men i scary movie så va de ba en hemsk liten kines:P sen gick vi ut och vi gick och åkte i pankaksbacken :P jag åkte på en ica påse;P
sen när jag och matte skulle gå hem så fick jag typ dra hem han för de tar 100år för han att gå:P och nu har mattias xbox förbud data förbud och play station förbud:D och de va mitt fel för jag satt och sparka han under borde och sen så gjorde han massa saker och jaa:P nu måste jag ut och göra nå me baloo hejdå


OM 23 TIMMAR OCH 45 MINUTER SITTER JAG PÅ FLYGET TILL UPPSALA!!!!!!:S:S
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2 kommentarer:

  1. hahaha, då kan jag hämnas lite medans du är på flyget!! XD

    SvaraRadera
  2. ja men då kan du ge dej fan på att du kommer få igen och jag är verkligen bra på hämnas!!:D

    SvaraRadera