torsdag 26 februari 2009

torsdag

hejhej idag har vi åkt skidor igen jag linnea och saga åkte i backen hela tin typ de va nästan kul idag:P speciellt när man är så duktiga som vi är;)
vi åkte i backen och sen så va de typ ett dike så då åkte man ju ner där och sen när man för upp igen så ramlade man typ framlänges:P sen had evi fikagrupp de va gottigotti:P haha nu känner jag mig som saga igen...:P
snart äre träning:D, oj hjälp klockan är halv man kanske borde byta om:P haha jag sitter med flippflopp de är typ skönt;P hahaha
finns de nån trevlig männska som man kan va med i morgon?:D nej i morgon har vi spanska och jag va inte me på förra lektionen så jag kommer inte kunna nåt...
juste! vi har bytt platser!:D jag sitter med saga!!!:D och linus och mattias:(
men jag är välldigt nöjd med saga:D hahah:P asså jag måste åka slalom men nån nån gång! jag suger jag har inte ens åkt nån gång den här vintern! och sen så ska vi ju till angnäs tisdagen efter sportlovet med klassen, neeej jag har inte tänkt på att jag inte kommer kunna åkå då ju!!:P saga vi far och åker nån gång:P ojoj nu vart klockan plötsligt mkt, :P

hejdå

5 kommentarer:

  1. Det var kul att åka ner i diket! :P

    SvaraRadera
  2. Asså hur gör du o saga så att man inte behöver skriva en massa siffror efter kommentaren?

    SvaraRadera
  3. men man går typ in på inställning elr nått och sen på komentarer och sen ändrar man.... men jag vet int hur man gör:P

    SvaraRadera
  4. ööö hejsan / alle

    SvaraRadera