fredag 27 februari 2009

hämn!!

nu ska jag hämnas!!!
fast jag hade inget bra att hämnas med men jag ska se till att hitta på nått riktig bra;D

den där va ju fan mer pinsam för mig menmen:P JAG VET VAD JAG SKA GÖRA!!!!!! haha nu kommer du döda mig!!!!!!:D

nej de gick int att göra de:(
men om jag har tur så kanske jag hittar nåt på sagas mobil i morgon då vi ska va med varann och då kan jag lägga in de:D asså jag har tur för de är typ bara dom som är medlem på din blogg som kan se de men hela sverige kan se de jag lägger ut!! mohahaha:P
gud vad dum jag känner mig:D haha
nu ska jag se nån film som jag har hyrt hoppas den är bra....
pusspuss<33

3 kommentarer:

  1. på min mobil kan man ju klippa ihop massa så det bara blir på nea och sånt oxå men jag vet inte vems sida jag är på..

    SvaraRadera
  2. MIN!!!! SNÄLLA SÖTA RARA SAGA JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!!<3



    skulle jag kunna få göra de?<3

    hahah:]

    SvaraRadera
  3. DUMMA!!!! MEN jag kommer lägga ut på apberget!! XD

    SvaraRadera