söndag 1 februari 2009

tjohej

Idag har vi ju haft kalas för jonas
det va inte så värst roligt och vilma va verkligen konstigare än vanligt:P
Vi såg på film och va typ ute och körde kurragömma men jag och Alma sprang och gömde oss så bra så dom typ aldrig hittade oss och sen vart det drygt och då ropade jag på vilma:P
ikv skulle jag kanske va med saga men det gick inte:( förlåt saga
nästa vecka måste jag plugga på historia provet för jag har inte lyssnat ett dugg på gunnels lektioner:]
sen så har jag typ lekt med jonas vi byggde världens finaste grej!
han tyckte att det såg ut som ett slott men jag tycker att det såg ut som en ja jag vet inte en skrot hög kanske, haha:P
det gick lite hett till loke var nära på dö



















nu vill tydligen matte att jag ska gå ut annars hänger han sig fasst det skulle va ganska skönt men jag kommer känna mig ganska skylldig och det vill jag inte....

5 kommentarer:

  1. asså det är säkert ingen som lyssnar på hennes lektioner, haha

    SvaraRadera
  2. hahah ne elr jo mattias han verkar va intresserad av sånt!:P

    SvaraRadera
  3. haha, han är nog den ända

    SvaraRadera
  4. Fin blogg!
    Skulle gärna vilja ha en lika dan design:)

    //Bella

    SvaraRadera