lördag 7 februari 2009

tjoflöjt

igår va jag med reneé:)
det va loligt:)
vi hade historia prov och det gick verkligen piss!!!!!!!!det va bara jätte konstiga frågor seriöst jag a typ säker på en fråga!! jag kommer få högst 3 rätt!!! jag höll på dö!!
idag är det match, taggaa!:D
vi ska vinna!!:D
fatta hur sur jag är!:( det är bara one tree hill på söndagar !
idag ska jag nog va mer Reneé:) :) :)

ÅÅH JAG VILL HA SOMMAR!!
FATTA VAD JAG LÄNKTAR TILL STUGAN!!
det asså ååå jag verkligen älskar stugan!!:]
å sola och bada och massa!! det är bara hur härligt där som hellst!!!
hahaha men i sommar då vi flyttar dit så kommer jag dö för jag kommer inte klara mig utan dator!!:P haha:]
och saga ska följa med typ 1000ggr :D
asså det är som inte så fint och roligt där men asså jag älskar det bara!!:P:
hejdåå<3













hahaha alla har vi ju varit små

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar