måndag 9 mars 2009

måndag

hejsan
har typ kommit hem från match för ett tag sen, de gick piss, men dom är så jävla egoistiska! ba egar hela tiden och typ slår av Johanna och Rebecka fingrarna och jaa dom suger! idag hare vari skola:( de har typ inte hänt nå speciellt idag. I morgon ska vi åka slalom med skolan:) hoppas de blir kuligt:)
asså jag har typ inget att skriva om, jag vet att jag typ bara skriver en gång per dag nu men jag ska börja skriva oftare.

ååååh jag vill ha sommaaaaaaaaar!!! gud vad jag längtar till stugan nu asså! och den äckliga botten och massa sjögräs och hur härligt som hellst!!:P de kanske inte låter så härligt men de är jätte härligt där!!














hejdå

7 kommentarer:

  1. Loke ska fråga om Matte vill följa med och åka slalo med oss på fredag:) om du undra??

    SvaraRadera
  2. Hahha..vene?
    Jag är väl poppis!:)
    Nee men jag har varit med ett tag i 1000 oxå, men det var läänge sen och nu har jag börjat få fler på egen hand!:)
    Kraam //
    bellaa (bellaros.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Guud såå söt Jonas var där!:)
    Kraam:)

    SvaraRadera
  4. det gick ju inte piss! Men dom sög iaf!! :P SÖÖTT!! <3

    SvaraRadera