onsdag 25 mars 2009

szdfghjkla jhgx

Mitt avskedsbrev



Kära farmor och farfar För det första vill jag säga att ulrich vp är den bästa vän jag haft, och att emelia nilsson är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att linnea henrikson och renée nyberg gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att erik jonsson får ett lyckligt liv tillsammans med emma fl. Jag vill säga tack till lisa olofsson för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med maja lungren. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan pappa tog sitt liv.



Snälla filip gottfridsson, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med stugan och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av stefan morefält som kommer i 130 km/h i en blå Opel.




gör samma sak på din blogg ; slumpa med din mobil
om du inte gör de kommer du dö inom en vecka , och vem vill de?

3 kommentarer: