lördag 7 mars 2009

hemma!

hejhej, idag vakna jag väldigt sent halv 12!:P
men jag är ganska trött eftersom jag och saga har varit i uppsala ju och sen så igår for jag och alla förutom mattias och åkte slalom och mina skor va 2 storlekar för små!! jag hade hur ont som hellst i fötterna!! när jag och saga va i uppsala så gick vi typ bara på stan!:P jag köpte massa saker, anna phil filmer, två linnen,nå pappers grejs:P å massa mer.
de va jätte kul där, men jag tror att jag börjar bli beroende av mario:(
och de är sagas fel!!:P och sen så på flygplatsen när vi skulle hem så va de världens okej kanske inte världens sötaste kille men han va jätte söt:P och sen va de as drygt för flyget va försenat en timme, så vi fick sitta och vänta as länge....
jag har typ inge mer att skriva med jag ska bomba bloggen med bilder sen!!:P
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar