måndag 16 mars 2009

måndag

hejhaj
idag hade vi slöjd, och jag hatar verkligen slöjd tror jag!

i morgon ska vi visa upp teatern!!:P så himla konstiga vi är asså!!:P
typ gör helt mke och jag lovar att bajskorvarna inte ens kommer komma!!:P
jag har bara en känsla av att andré kommer va ``sjuk´´ och då kan ju inte hjan komma och då kommer inte gustav heller komma och sen bajsar sej allt:P

sen har vi ju haft träning, och de gick faktist inte så super dåligt!:P

saga va sjuk idag, men hon kommer i morgon!:D

ANDRÉ ÄR HUR DUM SOM HELLST!! HAN LÄNKTAR INTE ENS TILL I MORGON:(:(

vad ska jag mer skriva om, de finns typ inget..

hejdå<3

3 kommentarer:

  1. tack då:) jag sa ju att jag längtade:P /André

    SvaraRadera
  2. MEN VARFÖR KOM DU INTE DÅ?!! DIN JÄVEL!

    SvaraRadera
  3. jag hadde problem med min....ee blåsa:P

    SvaraRadera