söndag 15 mars 2009

söndag

hejhej, idag har vi varit i stugan så sjukt härligt!:)
jag gick barfota i kojan på vad äre de nu heter de där sten grejset de va as skönt, fast mina fötter frös sönder! och sen fatta hur mke man länktade till sommarn då!

FAN JAG HAR MISSAT JÄTTE MKE AV ONE TREE HILL.
asså hur ska jag komma ihåg att de är varje söndag?!
saga varför påminde du mej inte?:( du e ju bra på sånt:)

sen i morgon äre ju skola, int då värst kul faktist, och sen så måste jag va med linnea så vi kan träna på våran ägiga teater och sen på tisdag så ska vi visa upp den för våran kära publik.

hejdå<3

3 kommentarer:

  1. jag är ju nervös inför teatern, ska jag ta med tröja och peruken??:P

    SvaraRadera
  2. woho! teater! från eran kära publik:P

    SvaraRadera
  3. men vafan du kan ju inte säga de här!:P andré läser ju min blogg!:P

    SvaraRadera