tisdag 17 mars 2009

Himla bajsungar!!

VEM VARE SOM HADE RÄTT?!
DOM DÄR NDSKHGKJS KOM INTE!!
gustav ba ne men jag ska kjfdjhfhjf
och andré ba ne jag ska dhsepirgef8puigduikoj dsfo'je ådöpkjmölb
Men linus och alle va så snälla att dom kollade på den i stället och sen ringde simon och frågade om han också fick kolla på den och de va lite läskigt!!:P :S
och matte va faktist ganska bra, han va bättre än mig, varje gång de vart fel så sa jag ba fitta fitta fitta:P
asså jag och linnea vart hur sura som helst men vi har bestämt att vi ska visa den för dom me! och om dom inte vill så ska vi tvinga dom!

idag va de helt skönt i skolan de va typ hur soligt som helst:)
man behövde inte ens ha jacka!

SNART ÄR DE SOMMMAR!!!!:D:D:D:D
jag gick hem barfota på asfalten!:P

åå jag länktar verlkigen tills när man kan bada och cykla och allt!!














































pusshej

5 kommentarer:

  1. haha linnea och sitt blåa hår!:D

    SvaraRadera
  2. Haha, du ba, André ba hacvdfsyfbduvfsdufb hahahaha!! :P Japp, jag och mitt blåa hår!! XD

    SvaraRadera
  3. Haha fina bilder:)

    SvaraRadera
  4. Kolla in min blogg:)

    SvaraRadera