måndag 2 mars 2009

måndag

hejhej, nu har jag packat klart allt, asså gud snart ska jag till uppsala!!:D:D:D
gud vad läskigt!!:D juste jag måste ta med mig mobil laddaren saga du måste påminna mej hela dagen om den!!:P för den får jag verkligen inte glömma för då dör jag!!

igår skulle ju jag se the grudge men de vågade jag inte!!:S jag såg på mamma mia i stället:P men jag vågade inte sova själv för min panda ser ut som den där lilla hemska kinesen och då tvingade jag mattias att sova hos mej:P

jag ska tydligen tälta med alma bella nilla och kaleb i sommmar och då skulle vi typ se den men de kommer jag aldrig våga!!!:P

idag blire väl bara att va hemma och ta de lugnt och sen ikv till uppsala!!! vi ska typ åka tåg nån stans men de kommer inte jag våga för jag har aldrig åkt de i hela mitt liv!!!:S hahah:P
gud vad kul de ska bli asså!!:D:D

hejdåå<3

5 kommentarer:

  1. Tack!, och ha det så trevligt i Upsala!:D
    KRAM/ bellaaa

    SvaraRadera
  2. jag skapåminna dej hela dan! fast jag äär ett geni jag kom på om du packar ner den nu så behäver jag ju nte påminna dej!;D

    SvaraRadera
  3. HAR DU ALDRIG ÅKT TÅG!!!!!:O

    SvaraRadera
  4. men nu har jag de:D

    SvaraRadera