lördag 14 mars 2009

Match

kom just ut ur duschen:P
vi har spelat match idag, och vi vann såklart:D med ee jag kom int ihåg:P elr de vart typ kanske 4-3, de gick as dåligt för mej jag rörde typ aldrig bollen! dom va helt galen ba flög på alla!:P

Asså jonas kommer bli den nya elvis han springer runt och sjunger hela tiden!:P men han sjunger då inte alls bra!:P

sen har jag även vari med linnea ett tag idag, vi tränade på våran super bra teater;)
de är ju bästa slutet med:P
det känns som att den kommer bli ganska misslyckat:P
men den e no bäst av alla våra teatrar:P

I MORGON SKA VI TE STUGAN!!!<3:D:D:D:D:D:D:D:D:D
så jävla super kul!!!:D:D
fast de e int så kul på vintern då kan man typ ba åka skoter och massa, åå vad jag längtar!!:D haha:P

finns de nå bra på tv ikv?

hejdå<33

3 kommentarer:

  1. Nu slår jag dig för du svor!! :P

    SvaraRadera
  2. VA?! Ne de gjorde ja ju int alls!!:O

    SvaraRadera
  3. Hahah, jaa veet!!
    Tycker du ? tack så mycket:)
    Kraam

    SvaraRadera