tisdag 10 mars 2009

tisdag

tjo
jag och jonas har just gjort en jätte fin header!! han gjorde allt! han valde alla saker pluss nåra 100 till och sen så valde han vars dom skulle va och så, men jag tyckte inte de vart nå bra elr asså:P så jag flyttade om lite hoppas de vart lite bättre i alla fall:P idag har vi ju vari i agnäs, de va faktist kul, speciellt när jag ramla i puckelpisten:D jag flög typ fram och sen tappa ja skidorna och de va jätte kul, sen vart jag helt snöig i ansikte:D jag åkte med rebecka på bussen:) sen va jag me linnea, vi träna på anna phil teatern de känns som att den inte kommer bli nå bra:P
nu ska jag se på tv trorja:)
nu har jag skaffat gratis sms igen!!


hejdå

4 kommentarer:

  1. Hej, tack för kommentaren :)

    SvaraRadera
  2. asså du kan du säga åt jonas att det där är den fulaste bilden i hela världen!(asså den på mej)

    SvaraRadera
  3. Åh, tack vad glad jag blir ! ! :) ♥♥ hur mår du?

    SvaraRadera
  4. sv: tack sweetie ^^ <3
    Lägg gärna till den på bloglovin ifall du gillar den!

    SvaraRadera