fredag 13 mars 2009

mormor&morfar

hejhej
han inte skriva nåt igår, asså jag skriver typ inte ens varje dag nu längre och de e inge bra, och nu har jag börjat skriva e istället för är, de e int heller bra..
nu e jag titta jag skriver e hela tiden!!
Nu ÄR jag hos mormor och morfar men dom e int hemma, dom e typ i kiruna, HAHA KIRUNA SAGA!:P jag och linnea har ju varit i stan idag vi köpte handbojor och dom kostade 100kr ganska dyrt asså! vi tänkte köpa en poliströja me men den kostade typ 189 så de orkade vi inte, vi ville int slösa så mke pengar på de. idag har vi typ inte gjort nå speciellt i skolan, bara tråk, haha sen håller jag på sticka fingervärmare till linnea:P snart ska vi fara hem, mamma e på nån fest med jobbet och dom skulle typ va hemma hos oss först och de va därför vi inte fick va hemma. I morgon har vi match:) mot jag har glömt jag visste de nyss men nu har jag glömt de, och jag orkar inte kolla de heller, jag har kollat på massa bilder från stugan på mormors dator och fatta hur mke man länktar till sommarn då!!


hejdå<33

3 kommentarer: