söndag 8 mars 2009

söndag

hej
idag har jag varit med linnea:):):)
vi gjorde en teater som vanligt, hahaha:P
en anna phil teater:D
och sen på fredag ska vi fara på stan och köpa polissaker:P:P hahahahhaha på lekbiten XD, haha:)
asså anna phil äger!!:D
först så såg vi på anna phil sen åt vi glass och sen gjorde vi teatern men vi han inte göra så mke, men jag ska va med hon på tisdag och då ska vi träna mer.

Nån frivillig mördare?;P elr nåt frivilligt offer?;P

idag missade jag inte one tree hill!!:D riktigt duktigt av mig!!:}
men de va saga som sa att de va de, tacktack:)

jag har inte skickat ett enda sms på hela dagen!! jag tror jag dör!!:(
i morgon är de skola:(
och på tisdag ska vi till agnäs med skolan:)
ne nu tror jag ja ska se lite anna phil XD



pusshej

4 kommentarer:

  1. asså jag tror att ni har fått mig att gilla anna phil! :P Hehe! :)

    SvaraRadera
  2. asså mikkel är jätte söt ju!:)

    SvaraRadera
  3. Går Anna pihl på tv?:O

    SvaraRadera