onsdag 11 mars 2009

onsdag

hej
saga for ganska nyss hem, hehe vi gjorde lite grejer och sen så vart jag helt galen på hon för hon kollar upp hela tiden med ögonen och de är hur störande som helst!
linnea va med oss ett tag oxå:) då tränade vi på teatern XD
som vi ska visa upp på tisdag för våran kära publik, André och Gustav. haha:P och sen på fredag ska vi ju fara till stan och köpa lite polissaker:P de kommer bli riktigt bra teater! hömhöm. men de e helt dåligt för vi är ju bara två stycken som gör den och jag är samma person hela tiden men linnea är typ sju olika så hon måste springa fram och tillbaka hela tiden:P



asså de känns som att jag aldrig skriver:(
typ bara en gång per dag och de e int alls mke!










visst är dom duktiga!!

6 kommentarer:

  1. sv. Tack detsamma :)

    SvaraRadera
  2. vi är ju som vi är!:] vi åt ju inte lite chokladbollar heller! nu är nog gunnel nöjd över mej för jag kunde skriva choklad bollar rättXD! hon säger jju att det är så svårt!

    SvaraRadera
  3. ahhahaha, ja, nu blir hon glaad. Näär jag använde något ord inför henne som vi hade haft på vo hon ba BRA LINNEA´!! Hon blev typ överlycklig!!:P

    SvaraRadera
  4. ja du gunnlar nuförtiden!;D

    SvaraRadera
  5. vad pratar ni om?:S

    SvaraRadera