söndag 5 april 2009

umecupen:D

hej egentligen borde jag duscha nu men jag känner int för de, jag känner inte för att skriva på bloggen heller, men jag måste!

igår vare cup, men de gick int alls nå bra:(
jag tycker typ att vi sög...
menmen, dom är faktiskt 95or
de vart 4-4 mot röbäck och de va faktist jätte bra för vi brukar alltid förlora mot dom
mot sandåker vart de typ nåt
och mot övik vart de 4-0 tror jag
men vi hade faktist ganska otur.

sen så kollade vi på lite filmer från när vi va mindre, as kul vare, typ gjorde as konstiga saker XD
och linnea, hon va fan värst :D
hahaahahha

sen åt vi pizza med hela laget, super kul:)
typ skrattade ihjäl mig, :)

nu äre inge mera träningar:(
de suger!:(
kommer verkligen sakna innebandyn!!<3

idag så ska jag fara till mormor, för mamma pappa mattias och jonas och almas familj va hos mormor igår för att hon typ har fyllt år och då ska jag fara dit och få lite tårta och jaa:)

a men nu tror jag nog att jag måste gå och duscha hejdå!

2 kommentarer: