tisdag 7 april 2009

tjoho

Nu fäör tiden känner jag aldrig för å skriva på bloggen, jag har typ inget att skriva om, tror jag ska ta bort bloggen....
aja i alla fall,

idag så iiiiip;D
aa ni fattar:D
elr alla smarta fattar XD
aja i alla fall, haha säger mke aja i alla fall

aja men i alla fall, haha
aa jag har varit med saga och linnea efter skolan, vi kunde int bestämma vars vi skulle va, men till sist for jag och saga hem till mig och linnea stannade kvar ute och surade, då låste vi ut hon XD
och då for hon iväg och gömde min och sagas cykel XD
och sen stog hon typ och plinga på i hundra år, och sen kom mamma hem och sabba allt:( hon släppte in linnea och sen levde vi lyckliga i alla våra dagar XD
ne men vi va typ ute och dom åkte på jonas traktorer och massa, XD
och typ sola och massa, hahahah sen lyssna vi på ronny och ragge XD
och sen va vi lite uppe på taket, men de vågade inte saga som vanligt:P

kommer lite fina bilder sen XD

haha, sen har jag sett lite film och lekt med jonas och så men nu ska jag gå och duscha,


SNART ÄR DE SOMMARLOV!!!
elr i alla fall påsklov...

hejdå<3

2 kommentarer: