tisdag 14 april 2009

tisda

sitter här och äter lunch
rester från igår, grillat;)
gottgott

skulle egentligen va med linnea idag men de går inte för jag har så sjukt ont i huvet igen!:(
och sen är jag trött och förkyld också.

verkar inte vara hemma så mke på lovet:)
ska först i morgon till stan med mamma och köpa massa saker, på torsdag ska vi göra nåt, har glömt bort vad:P
och på fredag ska jonas till talpedagogen och då ska alla följa med och sen ska vi typ fara på leos lekland:)
juste på torsdag ska vi fara till holmsundsbadet med alma loke och marielle:)
så de blir ju kulkul:)

LÄNKTAR IHJÄL MIG TILL I SOMMMAR!!!!
OCH SEN HAR IDA LOVAT ATT KOMMA HIT!!!:):):):)
suuuupeeeeeer kul!!!:D

XD

nu ska jag fortsätta och äta och kolla lite bloggar, sen ska jag nog gå ner och se nån film elr så, hejdåå<3

4 kommentarer: