fredag 3 april 2009

fredag

tjohopp

idag har jag och saga och linnea kollat på raise your voice den är as sorglig, men jag klarade int av att gråta när jag såg den med dom, men när jag såg den själv alldelens nyss så grät jag ihjäl mig!:P
de va riktigt kul:)
den handlar typ om en tjej och hennes brorsa och sen är dom typ bästa kompisar och sen krockar dom och då blir allt jätte dåligt och hon har typ kommit in på en musikskola men när han dör så vill int hon fara dit, men sen far hon ändå dit för att alla övertygar hon och sen blir typ allt bra och sen så jaa, ni måste den!!

MINA GRATIS SMS ÄR SLUT!!!:(:(:(:(:(

Hahah sen så ringde vi till erik jonsson och han har as bra humor, XD
hehe, och sen har han världens roligaste skratt!!:P
linnea säger tydligen att vi är tsm:P men de är vi int

I morgon har vi cup!!:D
skojigt skojigt:D

hejdå<33

4 kommentarer:

  1. asså, camilla, när vi pratar med honom så gör du till dig asmkt och låter asmkt i bakrunden. Typ låtsas att du ar fått något i halsen och börjar hosta asgögt och typ fejkskrattar!! XD

    SvaraRadera
  2. du jag fick fakttiskt poppcorn saken i halsen och de är kul att fejkskratta + att jag inte alls gör till mig!!!!

    SvaraRadera
  3. joooo det gör du visst!!!!!!!!! XD

    SvaraRadera