onsdag 15 april 2009

onsdag

hejhopp

idag ska jag till stan med mammsen:)
ååh egentligen skulle jag träffa ida idag!!!
ska nog försöka hitta lite kläder och kanske nå skor, vill ha några som jag kan ha på skolavslutningen men annars så har jag ett par andra som jag skulle kunna ha...
och sen måste man ju hitta kläder och så till skolavslutningen.
snart borde som nästan ha mjukglass på stan:P
är i alla fall väldigt sugen på glass...
och sen vill jag köpa en ny mobil också...
och en kamera...
och ett nytt rum...

ja de är mke jag vill ha XD
men helst en dator..XD
nu ska jag gå ner och göra mig i ordning,

hejdåå<33

4 kommentarer:

  1. Vi skulle ju köpa en dator till varandra!! :D

    SvaraRadera
  2. Juste!!! XD
    men de va ju i julklapp...

    SvaraRadera
  3. Hej hoppas allt är bara bra med dig

    Linda Skämtsson är våran nya Reporter och idag har hon intervjuat några av Sveriges största bloggerskor! Kolla in videoklippet nedan så ser ni vad "kändisarna" svarade :-)

    http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/linda-skamtsson.html

    SvaraRadera
  4. jaa å fan vad jag hatar de ! :(
    <3

    SvaraRadera