tisdag 14 april 2009

SOMMAR!!

Nu är de fan sommar!!:D
hur varmt som hellst, har varit ute och solat en timma och haft de kul hoppas man blir brun då!!:)

ätit godgod fruktsallad!:)
med godgod glass:)
och baloo satt och tiggde hela tiden, ganska drygt, men till sist så fick han lite grann och då vart han glad;)

och till och med nasse va ute, och de va första gången han gick på snön XP
de kanske inte är så normalt att hamstrar går i snön men ändå:P

asså gud vad jag har lust att bada nu!! typ i segasjön elr umelagun!! elr i stugan! i sandviken!! ååh nån som följer med?:D

i morgon skulle jag egentligen träffa ida<33

haha jag tog typ kort på allt, säker 50 bilder:P
lägger in typ några sen men de blir alltid helt konstigt när jag lägger in bilder.....
sen så kommer jag lägga in massa bilder från nu i påsk och när jag och saga va i uppsala:)

hejdååå<33











7 kommentarer: