lördag 11 april 2009

hemma

Komme hem för 44 minuter sen XD

va faktist inte så hemskt som jag trodde att det skulle va...
bortsett från dom som va där...

igår när vi kom dit så börja dom kast kuddar och typ jävlas med mig på en gång men sen sa jag åt andreas och då slutade dom, XD

sen gick vi ut lite och då ramla baloo ner i vaken, XD
såg jävlit kul ut, XD
men de kan inte ha varit så kul för sen när vi bada så skulle jag hoppa i och då kan man säga att de va kallt!! de va typ as kallt men de va kul, vågade till och med doppa huve och allt, och de va hur skönt som hellst å bada badtunna, sen så gick vi in efter typ ett år, men de va ba jag ochj moa kvar ute då, och när vi kom in så låg typ matte och linus och sov, XD
men sen gick jag och moa och duscha och typ vi ett tag efter 11 då gick vi också och la oss, sen sov vi typ int nå länge vakna typ 20 över 8 :S


sen idag har jag lekt med baloo och ior, de va 3 berner sennen där XD

sen har vi spela spel och sen har tim varit jätte dum mot mig han typ spotta på moig och hoppa på mig och massa, XD

snart ska vi äta hoppas jag,
är vrålhungrig

nu är de visst 65 minuter sen vi kom hem XD

hejdåå<3

2 kommentarer: