måndag 13 april 2009

eeh hej

Orkar inte skriva...
har såå sjukt ont i huvet.....:(
har varit i ratu i typ hundra år, vilma är sååååå jobbig!!!
nästan värre än moa....

aja,

vi har byggt en koja och pimplat och åkt skoter och när jag körde så höll vi typ på välta för jag körde så fort och sen vart de konstigt och fatta hur mke jag skrek!:P

när vi pimpla så simma samma jävla fisk fram och tillbaka 300ggr typ men den högg aldrig så de blev inte en enda fisk:(
men de va i alla fall kul å va där.

sen när vi byggde kojan bråkade jag och elmer som satan:P
vi bråkade typ om vem som gjorde snyggast koja:P
men min och vilmas vart mke mke bättre än deras!!

och sen spela vi lite kort och jag ägde ut alla så klart..:P

ajja nu orkar jag inte skriva nå mer

VET NI NÅT SOM SUGER!!!!!!!!!!!!!!
JAG SKULLE KANSKE FÅ TRÄFFA MIN ÄLSKLING PÅ ONSDAG MEN DE GÅR INTE NU:(:(:(:(
BARA FÖR ATT ALLA FÖRÄLDRAR I GÄLLIVARE ÄR SÅ SJUKT LATA!!:(:(
SÅ HIMLA BAJS!!
VILLE VERKLIGEN TRÄFFA HON!!
DE VA VÅR LIVS STÖRSTA CHANS!!!<33 XD


aja hejdååå<33

vart lite snettt:P




6 kommentarer:

  1. Asså fyy fan vad jag hatar alla föräldrar just nu!!!!!!!!!!!!
    ja vet !<3
    Världens jävla chans å få träffa dej <33
    men nää....

    SvaraRadera
  2. Men till sommar då jävlar bäre av härifrån hålan !!xD <33

    SvaraRadera
  3. hahahahahaha XD <333333

    fatta hur jävla mke jag äskar dig!!!!!<333333333333333333

    SvaraRadera
  4. Nu blir era tungor svarta!! xD

    SvaraRadera
  5. varför?:O
    de är ju när man ljuger!!

    SvaraRadera
  6. vadå linnea? jag ska till ume i sommar !

    SvaraRadera