fredag 17 april 2009

stan igen

hejhej
har just kommit hem från stan, vart tre filmer från rusta:)
linnea känns de inte lockande att se the grudge 2?..... XD
a jag köpte den och sen köpte jag typ jag kom inte ihåg va den hette och sen nån typ som hette varannan vecka. hopppas dom är bra...)
nu har jag dåp i alla fall fyra filmer som jag inte har sett, så jaa, får väl se lite film ikv.

och sen köpte vi så här en agillity grej, som man kan så här en tunnel till baloo:)
den va mke längre än vad vi trodde, men de blir i alla fall kul i sommar, sen kan man ju bygga massa hinder så man kan göra en liten agillity bana, typ på gräsmattan eller på hellan där ne den stora, aja i alla fall,

nu ska visst jag och mattias gå ut och gå med hundarna

skriver snart<3 :*

2 kommentarer:

  1. JAG TÄNKER INTE SE DEN!! JAG TÄNKER INTE SE DEN!! OCH ÅTER IGEN JAG TÄNKER INTE SE DEN!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. men jag ska se till att du gör de:)

    SvaraRadera