torsdag 9 april 2009

Hohej

hej

har just badat med jonas XD
han dränkte seriöst mig!! han har ingen respekt alls!!:P

jag ba- Jonas sluta jag drunknar!
Jonas- ne de kan man inte göra om man är gammal
jo de kan man visst!
ne nu blir jag arg! du kan inte drunkna för vi badar i badkaret
vadå ska jag trycka ner dig under vattnet eller?!
ne för jag kan drunkna!

haha lite söt


har just skaffat gratis sms igen:)
på söndag ska jag till RATU!:D
men elmer och vilma är också där:(
och jag och matte ska typ sova över där,

juste idag har jag varit helt sjuk, jag har städat hela övervåningen utan andledning, och typ städat igenom alla mattes lådor, lite sjukt eftersom han är sp jävla dum mot mig

hejdå<3





woopsii, hahahaha:P
























ignorera mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar