torsdag 16 april 2009

tjohopp.p

alma sov överhos mig så jag har aldrig hunnit skriva.
vi såg på typ flera wallander :P
Alma är verkligen beroende av dom...:P
och sen har vi ju varit på holmsunds badet, och jag vågade till och med åka toaletten för första gången!!!XD hahaha riktigt modigt:P
sen åt vi glass och sen for vi hem.

när vi kom hem så gick jag och såg lite mer wallader XD
Alma lämmnade filmerna så jag kunde se lite...
och sen har vi bytt mobiler så jag har hennes så de e liksom lte svårt att kunna med den XD

nu är jag hos saga, hon är lite knäpp och sen har hon lite damp okej mke damp för att hon inte kan med photoshop :P
och nu fick hon helt plötsligt en jätte fin frisyr också och nu har den jäveln tydligen tänkt ta kort på mig så de ärbäst att jag slutar och springer inn och gömmer mig på toan XD

hejdåå<333

2 kommentarer: