onsdag 1 april 2009

april april

hejhej

hinner typ int skriva nå mke för jag måste träna på provet:(
vi aprilade med örjan idag men de gick inge bra så de vart inge kul
vi satte en sån här vattengrej ovanför dörrren men örjan öppnade så försiktigt så han fick den int i huvet
sen så hedde vi upp värsta grejen så han skulle få en basketboll i huvet men han märkte de så de funkade int heller
och sen skulle vi låtsas att jag hade ramlat baklänges från stolen och slagit huvet i bordet och fått en hjärnskakning och farit in på sjukhuset och jag gömde mig i gruppis under bordet men då skulle han gå in dit och ropa genom fönstret att alla skulle komma in och då märkte han mig:(
så allt vart ba bajs


sen for vi på en utflykt
de va lite små kul:)
vi va tre lag, på mitt lag va jag, Reneé, Gustav, André och mattias
och vi körde typ lite lekar och vårat lag vann allt:) ba för att vi e bäst:)
vi gjorde en snöskulptur;)
ett hjärta;)

och sen tog de typ 1 timma för jag och saga att komma hem:P
vi typ hoppa i massa snöhögar och låg på marken om allt:P
och sen när jag skulle gå hem så drog saga in mej till hon och så fika vi och hade lite trevligt;)
och sen for jag hem
och nu har jag kommit fram till att jag verkligen inte kan göra pannkakor!! jag kan int ens vända dom!!:]
lite små kasst:P

okej de blev kanske int så lite menmen:P
nu måste jag i alla fall gå

KOMENTERAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hejdå<33

våran fina snöskulptur;)

5 kommentarer:

  1. JAG SUGER OCKSÅ PÅ ATT GÖRA PANNKAKOR!!:o förretsen, april april, jag lurade er med zacoch vanessa!! XD

    SvaraRadera
  2. ingen trodde ju på de! eller ja gjorde de först men ja sa de till camilla hon ba men de är ju nte sant och då trodde ja nte på de:P!

    SvaraRadera
  3. men då är de ba att gå och dö linnea:) du lovade på ditt liv och om du inte är död innan i morgon så ska jag se till att de händer......

    SvaraRadera
  4. Fin design;)
    Är Linneas blogg lösenordsskyddad?
    Det har jag typ undrat ett tag;p

    SvaraRadera