fredag 30 januari 2009

Stan

dom är ju som dom är)

Tjena mors:)
idag har det ju varit engelska prov och det gick inte direkt super bra om man säger så:P
Och sen efter provet så satt jag och linnea och saga ute i korridoren och då skrev linnea med näsan det såg super bra ut;P haha kan lägga in lite bilder sen:P
ja och sen så hatade gunnel linnea och saga lite mer och sen så vågade vi inte mörda hon:(
men det var gustav och andrés fel:( dom glömde det dom skulle ta med sig:P
hahaha fast jag och linnea glömde med men ändå!
ja och sen for jag och saga på stan och köpte massa grejer:)
jag köpte typ för 600:P typ byxor tröja linne mascara och nå mer....
och sen fick jag åka med saga hem det gör jag alltid det är alltid dom som skjutsar överallt!
känner mig ganska dum

här kommer lite bilder:P

värsta modellen asså!
jaa hon är riktigt duktig hon:)



6 kommentarer:

  1. CAMILLLLAAA!!!!!!! DUMMIIIISSS!!! Du har varit väldigt dum på siståne!! :P

    SvaraRadera
  2. MEN OJ VILKEN FIN BID DET VAR PÅ MIG OCH LINNEA:O!

    SvaraRadera
  3. ja men du är ju kär i anton:)

    SvaraRadera
  4. NNEEEJJJ, DEET Ä JAG INTE!!!!!!! DET VAR PÅ DAGIS!!!!!

    SvaraRadera
  5. HAHA, ni är roliga:)!

    SvaraRadera
  6. ja men dom man va kär i på dagis har man ändå fortfarande känslor för!!!

    jo jag vet det är klart att man är rolig

    SvaraRadera